Produción de enerxía con menor nivel de contaminación

   O preoceso, coñecido coma gasificación de biomasa, consiste en producir gas metano mediante a sublimación dun sólido ou dun líquido, de forma que así, trala combustión non hai residuos. Segundo o experto italiano que realizou o estudo, na incineración convencional prodúcese un 32% de pó que carece de utilildade e acaba enterrándose en bolsas baixo terra.

Se queredes saber máis, remítovos á paxína de La voz de Galicia onde encontrei esta nova.

¿Credes que imos avanzar algo con esta nova forma de producir enerxía?

Esta entrada foi publicada en HEMEROTECA, Prensa, XESTIÓN SOSTIBLE e etiquetada . Garda o enlace permanente.

2 Responses to Produción de enerxía con menor nivel de contaminación

  1. Andrés Tabernilla di:

    Parece una de esas buenas noticias que de vez en cuando salen en la prensa y que se olvidan tan rápido como aparecen. Nuestra experiencia con la basura en Nostián es bastante desastrosa( biodigestores que no funcionan,basura almacenada,incineración contaminante…), pero los políticos nos siguen vendiendo ésto como algo “maravilloso”.
    A lo mejor el científico italiano tiene que darse una vuelta por Coruña y comprobar la eficiencia de nuestro sistema.

  2. Antonio Asensi di:

    Los ingenieros italianos se dirigieron al lugar apropiado, porque en Galicia ya solo por los restos producidos de la limpieza de montes conseguiremos generar bastante energía. Es un proyecto con mucho futuro en nuestra comunidad, y como dice Andrés, a ver si no se olvida tan rápido como apareció y se consigue llevar adelante.

Deixa unha resposta